Tuesday 27 December 2011

Cabaran Dalam Hidup



Kehidupan kita memerlukan kesabaran yang sangat tinggi untuk kita mengapai kejayaan. Bagi aku, terlampau banyak dugaan yang mesti dilalui, tapi anggap saja ia sebagai satu ujian buat aku. Sesungguhnya, Allah bersama-sama dengan manusia yang sabar. Aku pegang kata-kata itu sampai sekarang, walau sakit mana pun yang aku rasai saat ini, InsyaAllah kesenangan akan aku rasai kelak. Masa tu nanti, bolehlah aku membalas kesemua jasa-jasa ayah dan ibu yang selama ini terlampau banyak berkorban untuk aku. Tanpa mereka, siapalah aku dalam dunia fatamorgana ini. Aku amat menyayangi kedua orang tuaku, bagi aku mereka segala-galanya.Tak sanggup untuk aku melukai hatinya.
p|s: Sayang ibu dan ayah sangat-sangat


❀✿❀Thanks sudi luangkan masa disini❀✿❀

0 00 Budak comey:

 
© Copyright ❤Nara's Blog❤ since 2011 ©